7th heaven haarmasker

 

Ik las een tijdje geleden dat conditioner/haarmasker helpt bij een jeukende hoofdhuid. Normaal smeerde ik geen conditioner of een haarmasker op mijn hoofdhuid omdat het er sneller vet van word. Toch wilde ik iets proberen en vroeg ik voor kerst zo’n haarmasker. In deze review vertel ik er mee over.

Ik kreeg de Manuka Honey Rescue Masque. Het masker belooft beschadigd haar en droog haar op te peppen. Over de geur ben ik sowieso te spreken! Een heerlijke honing geur maar ook nog met iets fruitigs er doorheen. Ook blijft de geur een lange tijd hangen.

8

Het masker moet je op nat haar aanbrengen en 1 tot 5 minuten laten intrekken. Het in je haar doen gaat heel gemakkelijk! Ik deed gewoon wat op mijn handen en begon eerst met mijn hoofdhuid, langzaam werkte ik verder naar beneden. Daarna masseerde ik het in en liet het ongeveer 5 minuten intrekken. Er zat overigens genoeg masker voor mijn haar in! Ik heb niet al te dik haar en mijn haar komt net onder mijn borst.
9
Toen ik het aan het uitspoelen was voelde ik gewoon al hoe zacht mijn haar was geworden! Vooral mijn hoofdhuid had nog nooit zo gezond en zacht gevoeld? Toen het helemaal droog was waren mijn droge punten weg. . Mijn haar glanst nu super erg en heb een stuk minder jeuk op mijn hoofdhuid! Ik ben zeker te spreken over dit haarmaskertje. Ik heb zelfs al mijn tweede gekocht, en nog een paar andere. Je kan dus zeker een review van 3 andere maskertjes verwachten.

Ik geef dit masker een 8 van de 10. Het Montage Jeunesse 7th heaven Manuka Honey Rescue Masque masker (zo dat is even is een mondvol haha) heb ik gekocht bij de Tuinen en kost €1,89.

Geef een reactie

