Hoe snel je haar laten groeien?

De kapper heeft je haar te kort geknipt, je bent je kortere haar zat of je wilt gewoon heel snel mooi lang haar! Hier vertel ik wat over 2 producten die daar voor zorgen!

New shampoobar: Als je nog niet bekend bent met een shampoo bar, even een snelle uitleg. Een shampoobar is eigenlijk een blokje ronde zeep voor je haar. Je kan het tussen je handen schuimen of meteen op je hoofd aan brengen. Na gebruik moet je hem heel goed laten drogen zodat die nog langer mee gaat.

In new zit  brandnetel, pepermunt en veel kaneel. Die stimuleren de bloedsomloop. Ik gebruik New nu al een hele lange tijd, zo’n 6 maanden. Ik heb al me tweede gekocht, want ik ben er heel erg onder de indruk over! Je ziet duidelijk verschil. Ik raad deze iedereen aan die zijn haar sneller wilt laten groeien of last heeft van haaruitval, daar werkt die ook top voor!

De new shampoobar kost €8,95 , en is te koop bij alle lush fillialen.

Roots haarmasker : Roots is een haarmasker voor je hoofdhuid. Je brengt hem dus alleen aan op je hoofdhuid. Het is een grote pot en ook best duur (€19,95) maar je doet er ook zeker een tijdje mee als je het op de juiste manier gebruikt!

In roots zit heel veel pepermunt. Als die een tijdje in je haar zit tintelt je hele hoofdhuid.  Ook zitten er verzorgend olijfolie in voor je haar. De beste manier om het aan te brengen is op droog haar en dan in lagen. Werk van onder naar beneden. De beste manier is om aan iemand te vragen of die het bij je wilt doen , want dat is net even wat makkelijker. Wanneer het er inzit mag/kan je daarna nog de hoofdhuid een beetje masseren dat is nog beter voor de bloedsomloop. Laat het daarna 20 minuten, of langer er in zitten.

Met deze pot heb ik nu alweer 10 keer gedaan en hij zit iets meer onder de helft. Of het werkt? Zeker wel! Ik zie het verschil na een tijdje wel hoor. Natuurlijk word je de volgende dag niet wakker met rapunzel haar, het heeft even tijd nodig maar geloof me het werkt. Het beste is om het masker 2 keer in de week te doen.

Het roots masker is te koop voor €19,95 bij alle lush fillialen. 

Ik hoop dat jullie wat aan dit artikel hebben gehad, laat achter in de reactie’s of jij wat wilt gaan uitproberen. Of als je nog vragen hebt,

Liefs C.

Deze foto is van www.lush.nl

Geef een reactie

