Mijn skincare voor onzuiverheden

Iedereen heeft er last van in de puberteit. Je wilt er alles aan doen om je gladde huidje weer terug te krijgen. Vandaag laat ik mijn face care zien die me echt al een stuk verder brengt!

Dit zijn alle producten die ik gebruik. Een facewash, nachtcreme, een toner en een puistjes creme. Laat ik beginnen met wat ik als eerste gebruik en dat is de face wash!

Ik gebruik momenteel een facewash  van St.Ives. Deze heb ik afgelopen zomer gekocht in Amerika. Hij was echt niet duur maar $3,30 dollar. Deze face wash werkt zo goed! Hij verminderd mijn pukkels echt super erg. St.Ives is een dermatologisch getest merk en test helaas wel op dieren. Daar kwam ik later pas achter. Ik gebruik de abrikozen scrub en ik vind hem een aanrader! Er zal vast wel een manier zijn om deze scrub in Nederland te kopen. Via Ebay misschien?

Na mijn face wash, spray ik de tea tree toner water van lush op. Deze toner is speciaal voor pukkels. Hij droogt je pukkels uit. Het is ook een lekker verfrissende spray. Ik ben dol op de toners van lush dus zeker een aanrader! De lush tea tree toner kost €6,95 voor 100g en is te koop bij alle lush fillialen

Nadat de toner is ingetrokken, is je huid heel droog door de tea tree. Dan gebruik ik mijn sensitive nacht creme van Nivea. De nachtcreme is heel fijn en laat een lekker vet laagje achter. Maar omdat die sensitive is krijg je er niet nog eene berg pukkels van. Ook zorgt deze nacht creme voor minder roodheden. Ik heb nogal last van roodheden op mijn wangen. En deze nacht creme verminderd dat echt top! De nivea sensitive nachtcreme kost  €7,99 en is te koop bij de kruidvat. 

En als laatste gebruik ik van Lush de grease lightning puistjes creme. Ja naja een creme is het niet echt. Meer een beetje jelly/pudding achtig. Doe dit spul vooral niet over je hele gezichts als een nachtcreme. Doe een beetje van dit spul smeren op je pukkels. Het spul droogt op en droogt je hele pukkel uit. De volgende ochtend is die al bijna weg! Geweldig toch? Hij is heel erg zuinig in gebruik. Ik gebruik hem nu al 7 maanden elke avond en is nog steeds niet op!
De Grease Lightning spot treatment is €9,95 en te kopen bij alle lush fillialen.

Ik hoop dat jullie wat aan dit artikel hebben gehad.

Geef een reactie

