Review Lush Prince Charming showercream

Deze overheerlijke showercream van Lush zal waarschijnlijk binnenkort weer verschijnen bij de valentijnscollectie. In deze review vertel ik waarom je hem moet kopen.

De eerste limited edtion collectie van Lush 2017 is alweer bijna een feit. Elk jaar begint lush met de Valentijnscollectie, 2 weken na kerst. Hij komt dan ook vrijdag de 13e uit. Er is weer een foto gelekt met wat er zou komen en daarbij staat prinche charming showercream. Ik deed in me hoofd een vreugde dansje want hij is zo lekker. Ik heb zelf nog een fles staan van 250g die nu op de helft is maar zal zeker nog meer van prinche charming kopen.

Als eerste past de kleur geweldig bij het thema valentijn. Hij heeft een beetje een felle rood/roze kleur, wat geweldig is onder de douche. En natuurlijk blijft die kleur niet op je lichaam zitten.  Alleen al voor de kleur is het het waard om hem te kopen.

whatsapp-image-2017-01-06-at-20-48-26

De substantie van showercreams is meestal dat die wat dunner is dan showergels. Neem als voorbeeld comforter en Lord of misrule, die zijn echt best wel dun. Maar prince charming is zoveel dikker, totaal niet dun. Ik ben zelf wat meer fan van dikkere showercreams/gels dus scoorde dit voor mij ook meer punten. Ook moet je meestal showercreams even schudden omdat dan de kleuren door elkaar of naar beneden zijn gezakt,  maar ook weer bij Prinche Charming is dit niet zo, alles blijft netjes op zijn plek.

Dan de geur. Ik denk dat iedereen daar wel het meest naar benieuwd is. Het eerste dat in me opkwam toen ik het rook was “Woow dit is wel heel zoet”.  Je ruikt heel goed de marshmallow, die overheerst zeker. Vandaar dat die zo zoet is. Ook ruik je heel goed de verse granaatappel en de  grapefruit, vind ik. Voor de rest zit er nog cacoa boter, sandelhout en geranium olie in. Dat ruik ik allemaal wat minder goed.

Conclusie : Een heerlijke zoete showerceam die ruikt naar marshmallows! Ik vond de geur eerst te zoet, maar nu is die wel echt een favorit van me. Hij pept me op als ik me niet zo lekker voel! Ik hoop dat ik jullie nu heb overtuigd en dat jullie hem kunnen bemachtigen!

Ingrediënten :

Water,  Sodium Laureth Sulfate, Sodium Cocoamphoacetate, Marshmallow Root and Fair Trade Vanilla Pod Infusion, Stearic Acid, Lauryl Betaine, Propylene, Glycol, Fresh Organic Pomegranate Juice, Fair Trade Organic Cocoa Butter, Grapefruit Oil, Sandalwood Oil, Geranium Oil, Citronellol, Farnesol, Geraniol, Limonene, Linalool, Perfume, Snowflake Lustre, Colour 17200, Colour 45410, Methylparaben.

De showercream prijs van vorig jaar voor 250 gram was 16,95 en ik verwacht dat die dit jaar hetzelfde kost. Je kan hem kopen op lush.nl en in alle lush fillialen.

Geef een reactie

